Maatschappelijke stage

Het is voor leerlingen van een middelbare school verplicht om een maatschappelijke stage te lopen. De leerlingen die deze stage moeten doen, meestal 30 uur per jaar, zullen veelal zelf een stageplaats moeten regelen.

Ook bij onze voetbalvereniging bestaat de mogelijkheid om jouw maatschappelijke stage te doen. Het is vrijwilligerswerk dus bij de maatschappelijke stage krijg je geen geldelijke vergoeding.

Bij de activiteiten kan je denken aan:
• het meehelpen bij de trainingen van bijvoorbeeld junioren of pupillen teams
• het fluiten van wedstrijden van teams

Contact
Heb je interesse in een maatschappelijke stage bij V.V. Nagele? Je kan voor jeugdvoetbalactiviteiten contact opnemen met Allard van der Wiel (06 13 00 33 72) of stuur anders een mailtje naar [email protected] met je vraag over een maatschappelijke stage.