Commissies

Onderstaand een overzicht van de verschillende commissies. Heb je een vraag/suggestie of heb je interesse in een commissie plaats te nemen, vul dan onderstaand formulier in en kies voor de desbetreffende afdeling.

Jeugdcommissie
Wilco van der Sar 06 51 63 41 88
Michiel Eilander 06 10 65 75 74

De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor het organisatorische gedeelte van het jeugdvoetbal. Tot de taken behoren de jeugdcompetitie, zorgen voor en begeleiden van leiders, scheidsrechters, toernooien en contacten met de KNVB en andere clubs.

Kantinecommissie
Niels Vegterlo (inkoop kantine)
Esther Hupkes (inplannen kantine vrijwilligers) 0613741828

De kantinecommissie houdt zich o.a. bezig met het verzorgen van de inkoop van de kantine en het maken van de roosters voor de kantinebezetting. Niets is namelijk lekkerder dan een kopje koffie in de rust of een hapje en een drankje na de wedstrijd.

Sponsorcommissie
Thomas Keur        0629514624
Vacant

Naast contributie en kantine omzet is sponsoring de derde grote pijler wat betreft inkomsten voor onze club. Zonder sponsoren kan een vereniging als de onze simpelweg niet bestaan. Er zijn vele mogelijkheden voor sponsoring zoals reclameborden, Club van 50 en shirtsponsoring. Maar ook zichtbaarheid via de website of Club TV (narrowcasting) behoren tegenwoordig tot de mogelijkheden.

Activiteitencommissie jeugd
Anneleen van de Velde 0648198451
Kelly de Bruyne 0610054724

De activiteitencommissie verzorgt gedurende het seizoen een aantal activiteiten voor zowel de jeugd als de senioren. Dit zijn onder andere het schoen zetten met sinterklaas, het paaseieren zoeken, een seniorenavond, de jaarlijkse familiedag voor jong en oud en het welbekende rad van avontuur met regelmatig schitterende prijzen. Leuke ideeën voor nieuwe activiteiten zijn altijd welkom!

Ontvangstcommissie
Piet vd Sar
Leendert Plat
Willy van Brussel
Hans vd Klundert
Harry Hulsman
Ronald Portenge

Wanneer het 1e elftal thuis speelt zijn er leden van de ontvangstcommissie aanwezig die zorgen voor een plezierige ontvangst van de tegenstander en KNVB-scheidsrechter. Op zaterdagochtend is bij de jeugdwedstrijden iemand van het bestuur aanwezig om de tegenstanders te ontvangen. Dit alles met succes, want zowel bezoekende verenigingen als uit het rapport van de KNVB blijkt dat de ontvangst als erg plezierig wordt ervaren.

Vraag/suggestie of interesse in een commissie plaats te nemen?
Vul dan onderstaand formulier in en kies voor de desbetreffende afdeling. Dan wordt er spoedig contact met je opgenomen.