Over ons

V.V. Nagele is opgericht in 1956. We willen een vereniging zijn waarbij alle leden en potentiële leden zich thuis voelen en waarbij de leden op een sociale, sportieve en plezierige manier, en op een voor ieder lid passend niveau, kunnen voetballen. Kernwoorden binnen onze voetbalvereniging zijn respect, beleving, sportief gedrag en spelplezier. V.V. Nagele wil een gezonde vereniging zijn waarbij de continuïteit op zowel financieel en sportief gebied gewaarborgd is. Binnen het dorp Nagele vervult V.V. Nagele een belangrijke sociale en maatschappelijke functie waardoor de toetreding laagdrempelig moet zijn en een ieder zich op zijn of haar gemak voelt.