Beleidsplan

Beleidsplan 2019-2024

Het beleidsplan heeft in 2019 een update gehad, zodat het voor de komende jaren weer als uitgangspunt kan dienen bij het beleid van onze voetbalvereniging. Het beleidsplan is hier in te zien>>

Het beleidsplan moet duidelijk maken waar wij als vereniging voor staan. Het plan beschrijft het beleid van onze voetbalvereniging. Tevens is het plan te beschouwen als een handleiding voor de organisatie van V.V. Nagele. Ook wordt er uitgelegd welke doelen de vereniging nastreeft, en wat er van een ieder verwacht wordt betreffende de diverse functies binnen onze vereniging (zie inhoudsopgave). Dit beleidsplan moet zorgen voor structuur, begrip, en en als leidraad voor een ieder.

Beleidsplan 2013-2018:  'Doelbewust op weg naar 2018'
In 2013 heeft het bestuur het beleidsplan gepresenteerd van voetbalvereniging Nagele. Het beleidsplan was van toepassing op de periode 2013-2018. V.V. Nagele is opgericht op 1 juli 1956. Door de jaren heen is er veel veranderd en daardoor was er ook de behoefte voor het bestuur om te bepalen waar de voetbalvereniging nu staat en waar V.V. Nagele de komende jaren naar toe wil. Vandaar de stap om een meerjarig beleidsplan te ontwikkelen. Dit beleidsplan is voor een ieder in te zien.

De totstandkoming van dit beleidsplan is mede te danken aan een enthousiaste werkgroep van negen personen, welke samengesteld is uit een doorsnee van onze vereniging. Zij zijn in mei 2012, onder leiding van een onafhankelijke voorzitter, Wiebren Faber, die door de KNVB is aangesteld, begonnen aan het project “Bepaal je Ambitie”. Deze tool is door de KNVB, Gemeente Noordoostpolder en Unit4 ter beschikking gesteld om als vereniging stapsgewijs de ambities te bepalen.